26 kwietnia 2010

Po co nam ten blog...


Krótko i zwięźle na temat bloga. Aktualna sytuacja na rynku mediów nie pozostawia nam wątpliwości. Komunikowanie internetowe to podstawa do tego by zaistnieć, a przy tym jest to proste narzędzie komunikacji. Już jakiś czas temu doceniono blogi jako sposób do promowania swojej firmy oraz siebie. Blogi dają zupełnie inne możliwości niż strony firmowe. Dzięki nim komunikacja z potencjalnym klientem staje się bardziej bezpośrednia. Styl zawieranych na blogu informacji jest przyjazny i otwarty. Ta nieszablonowość skłania coraz więcej firm, marek do zakładania swoich blogów. Podsumowując - fajne blogi stanowią ciekawą wartość dodaną dla firmy - po pierwsze jeśli posty są ciekawe, informacje zawarte na blogu są wysoko pozycjonowane w wyszukiwarce Google, po drugie działania związane z internetowym kreowaniem wizerunku przybierają na sile - budują świadomość marki, po trzecie wprowadzają możliwość unikalnej swobodnej komunikacji z otoczeniem.