30 listopada 2010

Kolejny etap kampanii społecznej „Projekt Test”







Jutro rusza kolejny etap kampanii "Projekt Test", w którym mieliśmy przyjemność wziąć udział :))).

Centrum Kultury-Nowy Wspaniały Świat z Warszawy zaprasza na imprezę "Noc Czerwonej Kokardy". Impreza jest częścią kampanii społecznej „Projekt Test” w której 60 młodych Warszawiaków zgodziło się upublicznić swoje twarze, by zachęcać do badania się w kierunku HIV, pokazując, że jest to coś zupełnie zwykłego, naturalnego ... i trwa tyle, co „wypicie kawy na Chmielnej”.

3 grudnia w Nowym Wspaniałym Świecie będzie można dowiedzieć się wszystko o testowaniu się na HIV oraz bezpiecznym kochaniu. Każda zainteresowana osoba będzie mogła nie tylko porozmawiać ze specjalistą, ale również otrzymać pakiet materiał edukacyjnych.

Dalszą częścią kampanii „Projekt Test” będą Warszawskie Dni Testowania na HIV (WDT) Grudzień 2010 na ul. Chmielnej 4 sześć dni w tygodniu – za darmo i anonimowo. Akcję już piąty raz SKA organizuje wspólnie z miastem st. Warszawa, Krajowym Centrum ds. AIDS, Open Society Institute (Global Drug Policy Program), Lekarsko-Kosmetyczną Spółdzielnią Pracy IZIS, firmą Levis oraz firmami bioMérieux oraz Bristol Myers Squibb.

Projekt jest akcją całkowicie charytatywną, wszystkie osoby zaangażowane w kreację projektu od strony artystycznej począwszy od fotografów, grafików, osób upubliczniających twarze, po koordynatorów projektu robią to bezpłatnie.

Projekt otrzymał Honorowy Patronat Prezydenta m.st. Warszawy.

18 listopada 2010

Co łączy PR i piłkę nożną?


Ostatnio czytałam książkę David'a Meermana'a Scott'a. Bardzo spodobało mim się jedno sformułowanie, które napisał w odniesieniu do celów PR, a stanem realnym (czyli jak to wygląda w rzeczywistości) i postanowiłam się nim podzielić:
"Jeżeli kiedykolwiek widziałeś małe dzieci na boisku, wiesz, że funkcjonują jak jeden wielki organizm działający wspólnie, biegając za piłką po całym boisku. Po bokach stoją życzliwi trenerzy, krzyczący: "Podaj", "biegnij pod bramkę". Nie zależnie od tego, co powie trener oraz ile treningów się odbyło, dzieci nadal skupiają się na niewłaściwym obiekcie - na piłce- zamiast na bramce. To samo robią marketerzy i specjaliści PR . Wypełniamy nasze listy piłkami i tracimy z oczu bramkę."

D.M.Scott

14 listopada 2010

Alicja w Wilanowie


Poproszono nas o zrobienie plakatu do przedstawienia dla dzieci 
pt. "Przygody Alicji w Krainie Czarów" w Teatrze Królewskiego 
Pałacu w Wilanowie.

Sytuacja z serii "potrzebujemy na jutro" :)

Najbliższe przedstawienie - 21 listopada o g. 11.00.
Zapraszamy wszystkich rodziców ze swoimi pociechami.

Prawie 4 miliony użytkowników Facebooka w Polsce



Jeszcze pod koniec grudnia 2009, Polska znajdowała wśród krajów o najszybszej dynamice wzrostu użytkowników portalu Facebook osiągając liczbę 1 miliona. Nic w tym dziwnego skoro w listopadzie br, liczba polskich użytkowników Facebooka osiągnęła prawie cztery miliony!!!! (dokładnie 3,955,420.)

http://www.checkfacebook.com/

9 listopada 2010

Wybierz swoje plemię


Niemiecka agencja interaktywna stworzyła narzędzie, dzięki któremu każdy klient będzie miał możliwość jak najdokładniejszego doboru mediów społecznościowych na podstawie doboru grupy wiekowej,płci odbiorców oraz zakresu tematycznego. Narzędzie wyróżnia 266 platform społecznościowych dostępnych w Niemczech. Projekt przygotowała Ina Saken z Saken Design.

http://www.socialmediaplanner.de/index.html

Źródło: Proto.pl

7 listopada 2010

DR GOOGLE


Z ostatniego raportu PBI (Polskie Badania Internetu) możemy się dowiedzieć, że coraz więcej Polaków stara leczyć się w Internecie. Chodzi o osoby, które na podstawie informacji zaczerpniętych z internetu starają się określić swój stan zdrowia. Aż 93% Polaków przynajmniej raz poszukiwało informacji o tematyce zdrowotnej, a 37% z nas robi to raz w miesiącu! Przyznajemy się nam też dr Google jest bliski... :)